Évek óta megy a harc az új, utcáról beeső, bizonytalan fizetési hajlandóságú előfizetőkért... Nem csak az internet előfizetés vonalon, mindenhol. Ha nem volt soha telefonvonalad, Adsl-ed, mobiltelefonod, vagy bankkártyád, vagy soha nem volt semmidse, akkor a szolgáltatók szemében többet érsz mintha évek óta pontosan, időben fizetnél, mint egy aranytojást tojó tyúk!
Két évig fizettem becsülettel, mindíg határidőre egy most meg nem nevezett internetszolgáltatónak a havi Adsl díját. Meg nem nevezett, mert meggyőződésem, hogy mind ilyen. Tehát lejárt a rabszolgaság, majd felvettem a kapcsolatot az Adsl szolgáltatóval, hogy aranytojást tojó tyúkként szeretnék kérni egy kicsitt több kukoricadarát mint a többi, még szarostojást sem tojó tyúk. És vártam a kedves választ amiben nagyrabecsülik a jólfizető ügyfelet. Jött is a válasz aminek a lényege az volt, hogy nem érek annyit mint az Adsl-t sosem látott ügyfél, meg annyit sem érek mint egy szolgáltatóváltó ügyfél. Nekem, mert mindíg jól fizettem ezután is jól kell fizetnem, sőtt még többet mint az utcáról beesők, vagy mint a szolgáltatóváltók.
Új ügyfél kell?
Nem probléma!
Legyen mondjuk 3 éves.
Felhívtam a T-izét és a 3 éves lányom nevére kértem egy vezetékes telefonvonalat.
Persze van a lakásban telefonvonal, de régi...
5 napon belül bekötötték, ingyen, és kapott a kislány egy vezeték nélküli telefont is, merthát új ügyfél!
Felhívtam ugyanazt az internetszolgáltatót és kértem egy új Adsl-t szereld magad csomagban, ez szintén 4-5 napot vett igénybe és már hasított is a kis új előfizető. :)
Amint élt az új Adsl, felhívtam az internetszolgáltatót, hogy a régi Adsl nem kell, majd a T-izét, hogy a régi telefonvonal sem kell.
Mivel most a nevemen sem telefonvonal sem Adsl nincs ezért jövőre megint új előfizető lehetek, nagy kedvezményekkel.
Friss kommentek